de reis - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu

de reis

Door: Tomvanwezel

Blijf op de hoogte en volg Tom

13 Maart 2012 | Verenigde Staten, Ohio

Hallo daar, leuk dat je me verslag leest. ik ben gisteren om 3 uur s'avonds vertrokken het was een lange reis gelukkig hadden we in het eerste vliegtuig best veel ruimte. alles was goed verlopen. we waren rond een uur of 9 amerikaanse tijd bij jeroen en jose. nadat we wat bijgepraat waren was ik toch maar naar bed gegaan. vandaag waren we half 8 begonnen. eerst kreeg ik een rondleiding het was een mooie wandeling door de grote stallen. verder had ik gewerkt met de mexicanen dit was best lastig aangezien ik geen mexicaans of spaans en een beetje engels kan maar het was toch goed gekomen. groetjes Tom

  • 19 Maart 2012 - 18:46

    Oma En Opa Botermans:

    leuk van jou om een reisverslag te maken. wij blijven zo goed op de hoogte. hou vol. groetjes en succes bij je werkstage. loes en jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ohio

stage Amerika

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

terug in nederland

11 Mei 2012

afgelopen dagen

03 Mei 2012

afgelopen dagen

24 April 2012

afgelopen dagen

16 April 2012

afgelopen weekend
Tom

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 20435

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 13 Juli 2014

Buitenland stage Zweden

12 Maart 2012 - 19 Mei 2012

stage Amerika

Landen bezocht: