terug in nederland - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu terug in nederland - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu

terug in nederland

Door: Tomvanwezel

Blijf op de hoogte en volg Tom

19 Mei 2012 | Verenigde Staten, Ohio

hallo iedereen,
hier nog een laatste verslagje van mijn stage in amerika.
donderdag avond zijn we nog met het hele gezin wisten uiteten. smaakte erg goed haha en ik was vrijdag rond half 6 naar het vliegveld vertrokken iedereen kwam me nog gezellig uitzwaaien. hierna waren van het vliegveld van detroit naar wasington gevlogen. hier hadden we genoeg tijd om even uit te rusten van de vlucht want het vliegthuig naar amsterdag ging pas 6 uur later. maar het vliegthuig kwam toch op tijd aan dus konden we weer 7 uur in het vliegtuig naar amsterdam ik kwam om half 8 nederlandse tijd aan. en was allemaal goed verlopen..
Ik heb een hele leuke en ook leerzame stage gehad. heb veel gezien en geleerd over het boeren in amerika en dat het allemaal net iets groter is als in nederland.
ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen

  • 19 Mei 2012 - 17:50

    Sanne:

    Jaa tommie is terug! :) Mooi dat je het leuk hebt gehad. Zie je snel!

  • 20 Mei 2012 - 12:33

    Iris:

    ik ben blij dat je weer thuis bent in het vertrouwde rucphen!xx

  • 08 Juli 2012 - 10:21

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 20 Maart 2017 - 15:04

    Iris Veronica:

    Hoi Tom,

    Wat een leuk verhalen zeg!! Je kent mij niet maar ik zou ook graag stage willen lopen in Amerika. Mag ik vragen bij welk bedrijf je stage hebt gelopen? kan je mij wat tips geven?

    Groetjes,

    Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ohio

stage Amerika

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

terug in nederland

11 Mei 2012

afgelopen dagen

03 Mei 2012

afgelopen dagen

24 April 2012

afgelopen dagen

16 April 2012

afgelopen weekend
Tom

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 20442

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 13 Juli 2014

Buitenland stage Zweden

12 Maart 2012 - 19 Mei 2012

stage Amerika

Landen bezocht: