afgelopen weekend - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu afgelopen weekend - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu

afgelopen weekend

Door: Tomvanwezel

Blijf op de hoogte en volg Tom

16 April 2012 | Verenigde Staten, Ohio

hallo iedereen, hier alles nog steeds alles goed. het weer is lekker met een stevig windje haha
zaterdag had ik in de ochtend de kalfjes gevoert. doordat al het jongvee word verkocht op het bedrijf zijn het er niet echt veel meestal tussen de 1 en 10. hierna was ik begonnen met droge mest in de ligboxen te rijden. in de middag moest er 1 werknemer naar de dokter maar we hadden geen andere melker kunnen vinden dus kon ik nog een aantal uur melken.
zondag was ik naar joost geweest na daar wat rondgekeken te hebben zijn we even wat gaan eten. in de middag kwam corstiaan ook en waren we naar van loon gereden. we mochten zelf een rondje doen op het bedrijf want hij was zelf niet op het bedrijf. we hadden weer veel koeien gezien. ik heb ze niet getelt maar als het goed is waren het er 4500. ook doen ze al het landwerk zelf. hierna waren we nog even naar de mac geweest en zijn we weer terug naar huis gereden. het was een iets langere rit dan ik had gedacht want het was even ver als van ons thuis naar parijs haha. vandaag heb ik de herdsman wat geholpen. (de herdsman is degene die voor de koeien zorgt). in de middag had ik het gras nog gemaaid.
groetjes aan iedereen

  • 17 April 2012 - 06:48

    Rik:

    Vis!
    Hoe is het daar? Leuke foto's man!
    Succes nog!

    Gr rikkert

  • 17 April 2012 - 07:30

    Thomas:

    Heey Tom,

    Mooi dat je t daar naar je zin hebt, het bedrijf ziet er in ieder geval super groot en mooi uit!!!!!!!

    Groetjezzz

  • 17 April 2012 - 11:02

    Sanne:

    Hee Tom,

    Lekker busy hoor ik al wel :) Heel leuk om te lezen! Maar ik zit toch nog steeds te wachten op al die spannende verhalen net als bij mij haha!

    Heel veel plezier nog!

    xx

  • 17 April 2012 - 14:24

    Thuisfront:

    Hey, leuk die foto's! Het lijkt wel een zoekplaatje als jullie op de foto staan bij de maiskuil.....
    Alles big daar he,
    groetjes

  • 18 April 2012 - 11:53

    Mark:

    Tom!!

    Vette verhalen man!

    Je vermaakt je vast prima, tot over een maand!

    Gr. Mark

  • 20 April 2012 - 09:15

    Coen Van Hees:

    Hey,

    Zo te horen ben je al goed betrokken bij het sociale leven en werkzaamheden op het bedrijf. Klinkt erg goed! Afstanden zijn daar toch iets verder dan wij hier gewend zijn hé! Maar je zult wel met een flinke auto de afstanden hebben overbrugt of toch niet?

    In ieder geval veel plezier de komende weken!

    gr.

  • 22 April 2012 - 11:12

    Annette:

    Leuk verhaal weer.Wat verkijk je je op de afstand. Hier be denk je wel even om even naar Parijs te gaan, en daar doe je het gewoon.Vell plezier verder.Groetjes uit Kaatsheuvel.

  • 22 April 2012 - 11:45

    Oma En Oom Peter:

    We hebben - na het lezen van je riesverlagen en na het zien van je foto's - het vermoeden dat je het goed naar je zin hebt in Amerika.

    Succes met je stage en geniet verder!

  • 24 April 2012 - 00:32

    Rick Beenakkers:

    Hee Jos,

    Hoeist allemaal in Amerika?
    Is het bij jullie ook zo mooi weer voor dit tijd van het jaar in deze landen haha? Hier is de eerste mais 1,5 week geleden gezaaid, dat hadden ze hier nog nooit mee gemaakt dus wat da betreft hebben we een mooi jaar en tijd om hier te zitten. Ik zag wel da je zondag nogal wa kilometers gereden hebt. Als we daar in Nederland aan zouden denken dan worden we gek maar hier is da heel normaal nie danit er al weer bijna op ik zie da jij ook al over 25 dagen terug gaat. das wel snel allemaal he! Nou ik ga weer naar bed want moet morgen weer kwart voor 4 beginnen!
    Succes nog de komende weken en spreek je nog wel!

    Gr. Rick

  • 24 April 2012 - 16:57

    Luuk:

    Hey Tom,

    Hoe is het nu allemaal? Lees dat je je niet verveelt op stage en dat is maar goed ook want daardoor vliegt de tijd! Mis je ons al een beetje? Haha zal wel meevallen denk ik maar hoe was het prom? Veel plezier nog komende paar weken!

    Groetjes aan iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ohio

stage Amerika

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

terug in nederland

11 Mei 2012

afgelopen dagen

03 Mei 2012

afgelopen dagen

24 April 2012

afgelopen dagen

16 April 2012

afgelopen weekend
Tom

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 20446

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 13 Juli 2014

Buitenland stage Zweden

12 Maart 2012 - 19 Mei 2012

stage Amerika

Landen bezocht: