16/3 - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu 16/3 - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu

16/3

Door: Tomvanwezel

Blijf op de hoogte en volg Tom

16 Maart 2012 | Verenigde Staten, Ohio

hallo,
vandaag was ik om half 6 begonnen met leren voeren aangezien diegene die normaal altijd voert zijn grote teen had gebroken ligt hij er voor 3 a 4 weken uit dus mocht ik het leren. in het begin was het wel wennen om met een grote shoffel te rijden maar het begint al wat meer te wennen. het laden is wel makkelijker als in nederland aangezien de computer aangeeft hoeveel voer en welk voer je erin moet gooien hoef je ook niet meer te rekenen. nadat we alle koeien gevoert hadden konnen we zien op de computer hoe ik gevoert had en wat ik teveel geladen had en te weinig haha maar het viel allemaal wel mee. ook had ik alvast de luzerne alvast gemalen voor de volgende dag. s'avonds was ik nog met stijn mee geweest naar een house party hier hadden we een paar pilsjes gedronken het was erg gezelig groeetjes

  • 18 Maart 2012 - 19:12

    Frank Van Overveld:

    Hoi Tom, leuk je te volgen .Ik zit cors te volgen en kwam jou ook tegen .Een leerzame stage en doe de groeten aan Jeroe en Josévanuit Willemstad

  • 19 Maart 2012 - 10:59

    Monique:

    ha Tom,

    al veel foto's geplaatst, leuk! je begint de dag inderdaad al vroeg... maar wel leuk dat je nu al een stukje verantwoordelijkheid krijgt en zelf gaat voeren. Heb je het een beetje naar je zin? En leuk om zo het familiebedrijf van een ander weer eens te zien?

    Veel plezier nog...

    groeten,
    Monique Botermans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ohio

stage Amerika

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

terug in nederland

11 Mei 2012

afgelopen dagen

03 Mei 2012

afgelopen dagen

24 April 2012

afgelopen dagen

16 April 2012

afgelopen weekend
Tom

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 20436

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 13 Juli 2014

Buitenland stage Zweden

12 Maart 2012 - 19 Mei 2012

stage Amerika

Landen bezocht: