afgelopen week - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu afgelopen week - Reisverslag uit Ohio, Verenigde Staten van Tom Wezel - WaarBenJij.nu

afgelopen week

Door: Tomvanwezel

Blijf op de hoogte en volg Tom

08 April 2012 | Verenigde Staten, Ohio

hallo iedereen, hier is weer een verhaaltje van de afgelopen week.
aangezien de teen van de voerder nog steeds niet helemaal genezen is heb ik de hele week gevoerd. dinsdag was ik in de middag samen met stijn jose en een vriend van stijn onze pakken wisten huren voor prom dus ik ben benieuwd hoe goed ik eruit zie in een pak. hierna waren we nog door gegaan naar een softwedstrijd van janke die ze toevallig had gewonnen met 10-0. woensdag had ik gevoert en de kalfjes gevoert.
Donderdagavond was ik nog met stijn en vrienden naar de bioscoop geweest. we kwamen bijna niet binnen want voor de film moet je 17 zijn en je moet je legitimeren en aangezien er een paar van 16 bij waren moesten we iemand vinden van 21 want je mag pas voor iemand anders kaartjes kopen als je 21 bent. maar het was ons toch gelukt.
vrijdag had ik nog gevoert en in de middag nog een keer naar de winkel gegaan want we wisten de goede kleur nog niet haha s'avonds waren er nog wat vrienden van stijn gekomen.
zaterdag had ik nog gevoert en savonds nog een potje pool gespeelt met stijn en gewonnen haha
zondag kon ik uitslapen en had ik rond half 9 jeroen afgelost van het voeren want die moest jose van het ziekenhuis opgehalen want jose had haar voet gebroken en werd zaterdag geopereert de opperatie was allemaal goed gegaan
fijn pasen iedereen
groetjes


  • 08 April 2012 - 19:39

    Pa:

    Hoi Tom, wens Tante Jose maar beterschap,we hopen dat ze snel weer een beetje kan lopen want anders komt de reis naar nederland nog in gevaar.
    (moet je de taken van tante jose nu ook op je nemen)?? Leuk hoor die foto,s en weer eens wat van je te lezen.
    Vandaag bij oma pasen gehouden en morgen bij oma en opa.
    Hier wordt het van de week een beetje minder met het weer volgens de voorspellingen maar we gaan wel langzaam aan het maisland beginnen al is het nog redelijk vroeg.
    Groeten van ons allemaal

  • 09 April 2012 - 08:36

    Annette:

    Hoi Tom,
    Leuk weer je verslag te lezen.
    Volgens mij heb je het daar reuze naar je zin.Ook goed van Stijn dat hij je betrekt bij zijn vrienden en jij past je ook heel makelijk aan.Wens José maar beterschap. Je zult nu wel taken van haar over moeten nemen neem ik aan.Veel plezier verder en tot de volgende keer. Groetjes uit Kaatsheuvel

  • 09 April 2012 - 11:14

    Oom Cees:

    Hallo Tom
    We willen wel een foto zien wanneer jij in dat pak zit Sanne en Imke zijn heel benieuwd.Verder maar oppassen op je benen en voeten dat je heel naar huis komt, want het is daar best aanstekelijk lijkt wel.Doe verder tante Jose beterschap wensen. Groetjes Visdonk

  • 09 April 2012 - 13:16

    Marijke En Carolien :

    heey,
    Fijne paasdagen, bij ons is de paashaas langs geweest. het is niet zo lekker weer. bij jullie??
    Groetjes van Carolien en Marijke.

  • 09 April 2012 - 19:46

    Joke Verschuuren:

    Hoi Tom, Zo te lezen heb je het wel naar je zin in dat BIG America. Op het bedrijf bij de fam. van Wezel is er flink uitgebreid zoals we op de foto's kunnen zien. Wil jij José heel veel beterschap van ons wensen met haar voet. En geef ze maar een dikke knuffel van mij. We wensen je nog veel plezier daar. Groeten uit Zundert

  • 09 April 2012 - 21:17

    Monique:

    Hallo allemaal,

    Allereerst allemaal nog fijne paasdagen toegewenst...! Hebben jullie het nog steeds leuk, druk en goed naar je zin? Hopelijk speelt heimwee nog niet teveel een (vervelende) rol en hebben jullie de tijd van je leven! Maar als ik jullie blogs zo eens lees, lukt dat de meesten aardig! Echt heel leuk om zo ver weg toch nog zoveel van jullie mee te krijgen!
    Sinds vorige week ben ik begonnen met de eerste ronde bellen van BPV-adressen in het buitenland (gebeurt nogmaals aan einde stageperiode). Het gebeurt echter helaas nogal eens, dat telefoonnummers niet/niet helemaal kloppen. Ook heb ik soms ‘goedkopere’ nummers van jullie gekregen, die dan vanuit prive wel te bellen zijn, maar niet vanuit school, waarbij een alternatief telefoonnummer ontbreekt. Ik wil jullie daarom ook allemaal de volgende vriendelijke, doch dringende vraag stellen! Willen jullie alsjeblieft:
    - Aan je stageopleider doorgeven dat hij/zij de email goed in de gaten houdt? Bij onmogelijk telefonisch contact benader ik jullie BPV-opleider in eerste instantie op zijn/haar email om het telefoonnummer te checken.
    - Als hij/zij ook geen email kan ontvangen (verkeerde emailadres/emailadres bij mij niet bekend), dan zal ik jullie een email sturen op je schoolmail. Check deze dus zelf ook voor de zekerheid om de dag, tot je vernomen hebt, dat ik heb gebeld/gemaild. In die email vraag ik je nogmaals om het correcte telefoonnummer/emailadres of eventueel jouw eigen tijdelijke mobiele nummer in het buitenland (voor diegenen die een losse SIM-card hebben aangeschaft).
    - Als jullie je schoolmail niet (willen/kunnen) openen, zal ik je in het ergste geval op je eigen mobiele nummer gaan bellen om toch contact te kunnen leggen (lees: dat is erg duur!). Probeer het dus niet zo ver te laten komen...

    Hopelijk heb ik voor het einde van de week in ieder geval de meeste BPV-opleiders gesproken en verloopt alles naar wens. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking en nog veel plezier!

    Groeten,
    Monique Botermans

    ps: leuke foto ;-)!

  • 09 April 2012 - 22:09

    Oma En Opa:

    Dag Tom,
    Zalig Pasen.
    We hebben weer je verslag gelezen.
    Het gaat met jou goed. Houen zo.
    Pas wel goed op, dat jou geen ongelukken overkomen.
    hou ons op de hoogte ocver jouw werkzaamheden!
    Good luck.
    groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ohio

stage Amerika

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

terug in nederland

11 Mei 2012

afgelopen dagen

03 Mei 2012

afgelopen dagen

24 April 2012

afgelopen dagen

16 April 2012

afgelopen weekend
Tom

Actief sinds 10 Maart 2012
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 20434

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 13 Juli 2014

Buitenland stage Zweden

12 Maart 2012 - 19 Mei 2012

stage Amerika

Landen bezocht: